"> زمان و نحوه ارسال کالا - صنایع دستی آبان

زمان و نحوه ارسال کالا

سفارشات شما در صورت امکان تامین موجودی از انبار اصلی فروشگاه صنایع دستی آبان، پس از گذشت 24 ساعت کاری تحویل خواهند شد. در غیر اینصورت زمان ارسال کالا از انبار فروشنده به انبار فروشگاه صنایع‌دستی آبان به زمان ارسال اضافه خواهد شد.

در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های اعلام شده، صورت نگیرد.

نحوه ارسال در اصفهان

کالا در شهر اصفهان از طریق پیک و یا پست سفارشی ارسال می‌شود.

ارسال با پیک: اگر گزینه پیک را انتخاب نمایید، کالا در زمان انتخابی شما با پیک برایتان ارسال می‌شود.

ارسال با پست سفارشی: اگر گزینه پست سفارشی را انتخاب می‌کنید، کالا با پست سفارشی به آدرس شما ارسال می‌شود. مزیت این روش این است که هزینه ارسال آن نسبت به “ارسال با پیک” کم‌تر است اما سفارش 1 تا 2 روز بعد از زمان تحویل کالا به شرکت پست به دستتان می‌رسد. بسته‌بندی و سفارش کالاها به اداره‌ی پست، هر روزه قبل از ساعت 12 صورت می‌پذیرد.

نحوه ارسال به سایر استان‌ها

کالا با پست سفارشی به استان‌ها و شهرستان ارسال می‌شود و بسته 3 تا 5 روز کاری بعد از زمان تحویل کالا توسط فروشگاه صنایع‌دستی آبان به شرکت پست به دستتان می‌رسد. بسته‌بندی و سفارش کالاها به اداره‌ی پست، هر روزه قبل از ساعت 12 صورت می‌پذیرد.

نحوه ارسال کالای سفارشی

کالایی که برای ساخت سفارش داده‌شده است پس از مهیا شدن جهت ارسال آماده می‌گردد و بسته 3 تا 5 روز کاری بعداز آماده‌سازی نهایی به دست شما خواهد رسید.

نحوه ارسال کالای سنگین و حجیم

اگر کالای مشتری جزء کالاهای سنگین باشد به‌صورت پس‌کرایه ارسال می‌شود و کرایه آن توسط مشتری پرداخت می‌گردد.

هزینه ارسال با توجه به حجم و وزن محصول و تعرفه‌های متعارف در زمان محاسبه و اعلام می‌گردد.

نحوه تحویل گرفتن سفارش

  • لازم به ذکر است نیاز است شما هنگام دریافت سفارش خود از مأمورین پست، به ایشان کارت شنایی معتبر ارائه نمایید.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.