"> کارت گارانتی محصول - صنایع دستی آبان

کارت گارانتی محصول

به‌منظور شفافیت بیشتر و حفظ حقوق مشتریان در انتخاب بهتر, فروشگاه صنایع دستی آبان کلیه کالاها را بر اساس نوع کالا گارانتی کرده است.

تمامی کالاها ازلحاظ کیفیت در سطح بالایی می‌باشد اما فروشگاه صنایع دستی آبان به دلیل امنیت خاطر شما مشتریان گرامی تمامی محصولات را با کارت ضمانت کتبی به همراه بسته‌بندی محصول ارسال می‌نماید, که می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با واحد فروش تماس گرفته و به مشکل محصول خود رسیدگی و از ضمانت‌نامه محصولات خریداری‌شده استفاده نمایید.

خواهشمندیم ظرف مدت 7روز پس از خرید کالا شماره‌سریال کارت گارانتی محصول را در وب‌سایت فروشگاه آبان وارد نمایید و یا از طریق شماره 50001000910476 برای ما ارسال نمایید.

[gravityform id=”8″ title=”false” description=”true”]

یکی دیگر از خدمات فروشگاه صنایع دستی آبان گارانتی ۷ روز ضمانت برگشت کالاست که در این مدت مشتری می‌تواند به هر دلیل کالای خریداری‌شده را بازگردانده و مبلغ پرداختی خود را دریافت کند. پس‌ازاین هفت روز در صورت بروز هرگونه مشکلی مشتری باید به سرویس گارانتی محصول مراجعه کرده و فروشگاه گارانتی کننده یا واحد خدمات پس از فروش فروشگاه صنایع دستی آبان ، به مشتری در طول مدت گارانتی, سرویس‌های تعهد شده را ارائه می‌دهد.

  • محصولات خریداری‌شده از تاریخ خرید از وب‌سایت به مدت 18ماه مشمول گارانتی محصول می‌باشد.
  • در حفظ کارت ضمانت دقت فرمایید زیرا المثنی ندارد.
  • رنگ محصولات مطابق با آن چیزی است که شما در سایت می‌بینید ولی این نکته را مدنظر قرار دهید که شما در کامپیوتر یا موبایل رنگ‌ها را بر اساس سیستم دیجیتالی RGB می‌بینید و این رنگ‌ها در دنیایی واقعی کمی متفاوت هستند و ممکن است یک درجه تیره‌تر یا روشن‌تر باشد و ازآنجاکه محصولات سایت به‌صورت صنعتی عکس‌برداری شده است و از افکت‌های نور و غیره برای گرفتن عکس‌هایی باکیفیت استفاده‌شده است، امکان تفاوت 1 درجه‌ای رنگ، دور از انتظار نیست. ولی مطمئناً به‌عنوان‌مثال اگر محصول خریداری‌شده شما سبز می‌باشد شما رنگ قرمز دریافت نخواهید کرد و رنگ انتخابی شما همان سبز می‌باشد.
  • با توجه به اینکه کالاها دست‌ساز می‌باشند 5درصد مغایرت محصول و تصویر آن در وب‌سایت متعارف می‌باشد و شامل گارانتی نمی‌باشد. لطفاً دقت نمایید کالایی که خرید نموده‌اید همان کالای درج‌شده در سایت باشد. تنها درصورتی‌که کالا به‌صورت اشتباهی توسط کارشناسان فروشگاه صنایع دستی آبان ارسال‌شده باشد با کارشناسان بخش پشتیبانی آبان تماس حاصل فرمایید.
  • عیوب فنی که در اثر ضربه, آتش‌سوزی, رطوبت, کاربرد غیر صحیح و عمل شخص ثالث به وجود آمده باشد شامل این ضمانت‌نامه نمی‌شود.
  • برخورد محصول با مواد شیمیایی ضمانت‌نامه محصولات را لغو می‌کند.
  • تعمیر محصولاتی که براثر استفاده نادرست یا عدم نگهداری صحیح دچار عیب شده است شامل ضمانت نخواهد بود.
  • کلیه هزینه‌های ارسال و دریافت کالا به هر دلیلی مشمول گارانتی نبوده و به عهده خریدار می‌باشد.
  • مشتریان گرامی می‌توانند در ساعات اداری با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایند. همچنین در ساعات غیر اداری پیام موردنظر خود را از طریق ارسال ایمیل و یا پیام در دایرکت اینستاگرام برای ما ارسال نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

ایمیل: info@aban-art.com

اینستاگرام آبان: www.Instagram.com/abanart.official

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش 03195027540 تماس گرفته و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه صنایع‌دستی آبان جداً، خودداری کنید.

مشتری گرامی

  • در کالاهای تهیه‌شده از چرم و جیر به دلیل ماهیت روش رنگرزی امکان اصلاح مجدد رنگ و همچنین واکس و پولیش وجود ندارد.
  • هرگونه تعمیر یا سرویس در مدت ضمانت باید توسط واحدهای مجاز فروشگاه صنایع‌دستی آبان صورت گیرد در غیر این صورت فروشگاه صنایع دستی آبان هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی نخواهد داشت.
  • ملاک قیمت‌گذاری، تنها قیمت‌های رسمی اعلام‌شده توسط تولیدکنندگان اصلی آن کالا یا قیمت‌های ارائه‌شده توسط فروشگاه‌های معتبر و شناخته‌شده می‌باشد.

تعویض کالا: در صورت عدم استفاده از محصولات به مدت 7 روز پس از خرید با ارائه فاکتور امکان‌پذیر می‌باشد و در تعویض پوشاک در صورت عدم استفاده از محصولات به مدت 24 ساعت پس از خرید کالا امکان‌پذیر است.

برای استفاده از کارت گارانتی، تعویض محصول و یا مرجوع کردن کالا، به مراحل زیر دقت فرمایید.

شرایط استفاده از کارت گارانتی:

1- تماس با بخش خدمات پس از فروش آبان از طریق تلفن، ایمیل و مطرح کردن مشکل.

2- ارسال محصول پس از تائید کارشناسان ما به آدرس پستی دفتر مرکزی فروشگاه صنایع‌دستی آبان

  • بررسی مشکل و رفع عیب آن و یا تعویض محصول
  • ارسال محصول برای شما

شرایط مرجوع سازی یا عودت محصول:

1- کالای خریداری‌شده از بسته‌بندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد و این امر به تائید کارشناسان فروشگاه برسد.

  • کارتن و بسته‌بندی کالا کاملاً سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می‌گردد.

3- تماس با بخش خدمات پس از فروش آبان از طریق تلفن، ایمیل و مطرح کردن مشکل.

4- ارسال محصول پس از تائید کارشناسان ما به آدرس پستی دفتر مرکزی فروشگاه صنایع‌دستی آبان

5- ارسال یک شماره کارت حساب بانکی.

  • وجه کالا حداکثر ظرف 48 ساعت کاری پس از تائید کارشناسان فروشگاه صنایع دستی آبان، به‌حساب مشتری واریز خواهد شد و کد رهگیری پرداخت برای شما ارسال خواهد شد.

توجه: در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا (هزینه رفت‌وبرگشت) بر عهده مشتری می‌باشد.

توجه: امکان عودت کالاهایی که قیمت آن‌ها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تکمیل سفارش می‌باشد.

-شرایط تعویض محصول:

1- تماس با بخش خدمات پس از فروش آبان از طریق تلفن، ایمیل و مطرح کردن مشکل.

2- ارسال محصول پس از تائید کارشناسان ما به آدرس پستی دفتر مرکزی فروشگاه صنایع دستی آبان

3- ارسال محصول دیگر با همان مشخصات از طرف فروشگاه صنایع دستی آبان برای شما

به ایران فراتر از یک سرزمین نگریسته‌ایم و تلاش می‌کنیم که فرهنگ غنی پارسی را در سطح ملی و بین‌المللی گسترش دهیم و این امر جز با اعتماد شما عزیزان میسر نخواهد شد.